MessienTayonTour

Hallo, Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om deze vriendelijke feedback over onze locaties achter te laten. Feitelijk heeft u tijdens deze periode geen toegang tot water, toiletten en douches in het zwembad, maar van mei tot en met september heeft u wel toegang tot al deze faciliteiten. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen en wensen u een prettig nieuwjaar.

• december 2023

Mooie locatie, waarvan de sanitaire voorzieningen van het zwembad zijn. Deze is alleen geopend in de periode mei t/m september. Ook geen watervoorziening in de winterperiode. Wij vonden de kosten van € 22,- voor zelfvoorziening erg hoog en hebben een andere plek gezocht.

weeroppad

Hallo, Wij danken u voor uw feedback. Zoals ter plaatse uitgelegd, kunnen we in de winter inderdaad geen toegang tot water bieden. Wat de toiletten betreft, deze kunt u tijdens de openingstijden van de receptie nog steeds gebruiken bij de receptie. Wel is het zo dat de douches in deze periode niet geopend zijn. Wij hopen u de volgende keer te mogen verwelkomen om op uw verschillende verzoeken te reageren. Wij wensen u een prettige avond. Met vriendelijke groet.

Super vriendelijk contact en ontvangst, zeer mooie, rustige plaatsen en mogelijkheid voor diner en ontbijt. 20 EUR inclusief water en elektriciteit.

Ulrike73

Goedeavond, Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om ons deze zeer positieve feedback te geven en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet.

• december 2023

Hôtel Le Moulin de la Brevette