Hôtel Le Moulin de la Brevette

Arbigny, Ain, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• juni 2024

zeer gastvrij ontvangst, prachtige en ruime plaatsen incl elektra en waterpunt, nette prijs. zwembad, incl. wc en douche, echter alleen toegankelijk tussen 1100u en 2000u. wc bij receptie alleen open tussen 0830-2030u. Mooie en rustige omgeving.

Dupantalon

super fijne plek. net gebruik gemaakt van het zwembad, wat heel goed beviel. prijs met en zonder stroom en water is het zelfde. alles is erg schoon en netjes

Messi-en-Tay-on-Tour

Hallo, Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om deze vriendelijke feedback over onze locaties achter te laten. Feitelijk heeft u tijdens deze periode geen toegang tot water, toiletten en douches in het zwembad, maar van mei tot en met september heeft u wel toegang tot al deze faciliteiten. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen en wensen u een prettig nieuwjaar.

• juni 2024

Hôtel Le Moulin de la Brevette