• augustus 2020

Staat in een industrieel gebied tussen industriële gebouwen op beton zonder bomen. U moet in de winkel betalen om een code in te voeren. Het kostte me € 3,00 om mijn toilet te legen.

• juli 2017

23-06-2017 janireen We zijn er geweest, omdat we iets voor de camper nodig hadden. Het artikel was niet aanwezig. De Cp. zag er heet, kaal en steriel uit, we zijn niet blijven staan. Volgens mij is het niet meer gratis!

• mei 2017

Zeer goede gebied en één of meer calme.Pour nuits.Si u laat aankwamen, beroep doen op de dag om de toegangscode te krijgen.

• augustus 2020

• juli 2017