Agla

Ik vraag mijn Franse en buitenlandse vakantiegangers altijd om me te vertellen of er iets mis is. Ik ben van mening dat we tussen volwassen mensen met elkaar kunnen praten en oplossingen kunnen vinden... Ik ben daarom altijd verrast om dit soort commentaar op een computerscherm te ontdekken, wat een moed! Dus ik plaats in context omdat ik een geheugen heb. Omdat je de dag voor aankomst boekte, een erg druk Tour de France-weekend, had je de laatste grote plek die we nog hadden. Privilege-plaatsen verschillen in grootte. Je had dus een grote, gestabiliseerde plaats, wat erg handig is bij hevige regenval. En aangezien je in een camper zat... geen probleem a priori... Wat de douche betreft, vraag ik me af waar en wanneer je deze foto hebt genomen, want we maken van netheid een prioriteit. Gezien de drukte dat weekend en soms het gebrek aan beleefdheid van sommigen, kunnen er tussen 2 schoonmaakbeurten incidenten voorkomen. Laat het ons weten, dan gaan we er direct mee aan de slag. Je had ook een foto kunnen nemen van de vuilnisbakken voor ze geleegd werden of van het grasveld voor ze gemaaid werden... Toch vragen we ons team om extra waakzaam te zijn.

• april 2023

Eenvoudige camping. Douches waren lauw. Geen zeep of wc papier. Wifi alleen bij de bar. Heel vriendelijk ontvangen. Faciliteiten makkelijk toegankelijk.

Netha

Bedankt voor uw opmerking over de kwaliteit van ons onthaal en onze faciliteiten. Het spijt me dat u de zeep en het toiletpapier die wij leveren niet heeft gezien. Bij een volgend bezoek zullen we ze zeker aan u laten zien.

Op de site staat dat de receptie de hele dag open is. Ze waren gesloten tussen 11.00 en 14.00 uur zodat ik uur kon wachten. Tijd genoeg om de mededeling te lezen bij het afval. Ze vragen om respect voor hun werk maar madame en de juffrouw hadden dat zeker niet voor mij.

Maria1951

Hoewel uw naam niet verschijnt. Ik raadde wie je was na het lezen van je reactie. Ik verwachtte dat. Ik zal de waarheid herstellen. We sluiten de receptie eigenlijk tussen 12.00 en 14.00 uur, en zeker niet om 11.00 uur. het staat bij de ingang geschreven. Toegang in het seizoen is vanaf 14.00 uur omdat onze vakantiegangers hun staanplaats tot 12.00 uur kunnen behouden. Wat je echter niet schrijft, is hoe je je gedroeg toen je aankwam. Je was extreem onbeleefd en agressief tegen mijn man, onze receptioniste en mij en toen ik je hierop wees, vertelde je me dat je moe, ziek en gehandicapt was. Vermoeidheid, ziekte en handicap weerhouden niemand ervan om respectvol te zijn. Gelukkig voor ons bleef je maar één nacht! En ik stond op het punt je niet te verwelkomen, dat heb ik je gezegd, maar gezien je toestand, deed ik dat niet... uit respect!

• april 2023

Camping du Lac de la Seigneurie