Heerlijk geslapen, heel rustig. Er is plaats voor ongeveer 5 campers. Terrasje onder een afdak. Geen elektra bij de plaats, wel stopcontacten bij het terras.

A69

Leuk plaatsje om te overnachten. Wij stonden hier gratis. Hebben flesje wijn gekocht. Heel rustig. Water en elektriciteit ook gratis.

MabelFay

toplocatie. wijntje kopen, envelopje invullen . plaats is gratis maar mag met een extra gift betaald worden. dat doen we natuurlijk naast het kopen van een heerlijke Cremant Rosé

• Rue du Château 27

21190, Merceuil, Frankrijk