Vandenesse-en-Auxois, Côte-d'Or, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

Halte Nautique

zeer rustige, mooie plaats aan het Canal de Bourgogne - geld wordt 's avonds opgehaald - VERBODEN te parkeren pal aan de kade, de charterboten moeten hun passagiers van en aan boord kunnen laten gaan. Zie foto met aanwijzingen hoe wel te parkeren.

• Le Village

21320, Vandenesse-en-Auxois, Frankrijk

• augustus 2022

€ 8 met elektrisch of € 6 zonder, hoewel er niet genoeg EHU-punten zijn voor alle 8 busjes, dus stap vroeg op. We kwamen halverwege de middag aan, maar het begon al snel vol te lopen naarmate de avond naderde. zeer mooie ligging, direct aan de gracht en heerlijk om te fietsen.

VictoriaF24

rustige en goed uitgeruste plek aan de rand van het kanaal. er waren 3 plezierschepen maar geen zorgen. we hebben een tour van 27 km gedaan die terugkeerde via Chateauneuf. de persoon die zorgt erg vriendelijk. Ik raad dit gebied aan

Toto65

Inderdaad een mooie rustige camperplek. De omgeving is goed om te wandelen en voor de visser is er viswater genoeg.

• augustus 2022

• Le Village