Camping Morbihan La fontaine du hallate

Baden, Morbihan, Bretagne, Frankrijk

Fijne camping met aardige beheerder. net voor het seizoen dus helaas geen verse baguette

Christine-s

Rustige schaduwrijke "eco" camping met ruime plaatsen. Zelf een plek uitzoeken en aanmelden bij de receptie. Wij betaalden 24 euro per nacht voor 2 pers. incl. electriciteit. Sanitair prima, warme douches. Bakker van 9.00-9.30 Een tuintje waar je mag plukken. Fietsen kan in de omgeving.

• oktober 2021

• oktober 2021