Elektriciteit voor iedereen. Tarieven tot € 14,16. Zeer dicht bij het strand en winkels. We hebben een heel goed weekend gehad.

Orianne49

meeste plaatsen zijn echt zeer krap, doorgaande weg was rustig na 23u. spijtig genoeg kwamen er mensen nog veel glas deponeren na23u00 en kwamen ze rond 06u00 de containers legen… kustwandeling naar boven was heel mooi, stadje vonden we niet zo speciaal….

Stefan-Corstjens

nette parking, water apart te betalen voor bijv wc. dit moet met de Passe d'Etapes. kaart, welke je ook nodig hebt om op parking te komen. electra incl. kleine plekken, op loopafstand strand, supermarkt, winkeltjes en restaurants. prijs juli 2022 € 12,66

Aire CAMPING-CAR PARK de Crozon, Morgat