Prima plek, rustige nacht.

Elsa-070

Niets mis met deze plek. We hebben een heerlijke rustige nacht gehad. Je bent dicht bij de stad, maar na middernacht is het stil. Geen klachten hier.

• september 2019

We hebben het op deze CP 1 uur geprobeerd maar zijn weer vertrokken. Een heel drukke verkeersweg vlak voor langs met vrachtauto's en tractoren is voor ons niet aantrekkelijk en kan bijvoorbeeld in Glomel een stuk beter.

Harry-Vlaar

Prima plek, rustige nacht.

• september 2019

• Place du 19 Mars 1962