Hier zijn we gestrand omdat in het Hemelvaartsweekend in St. Malo alles bezet was. Maar deze plek verrast. Er was alles wat je nodig zou kunnen hebben en een leuk welkom erbij.

• oktober 2022

Hallo op doorreis door uw prachtige regio van 04 tot 09 oktober 2022 zeer goed welkom van de heer FERON Bernard we hebben 10 ampère en alle diensten. Ik raad ten zeerste aan.

• mei 2022

waren hier 28-4-22 er was helemaal niemand. moesten toch verplicht op klein plaatsje in de schaduw . doorgegaan naar camping in st. suliac zelfde prijs incl. stroom douches en alles.

• oktober 2022

• mei 2022