Camping Le Bois d´Amour

Quiberon, Morbihan, Bretagne, Frankrijk

• september 2021

grote camping met veel stacaravans. sanitair matig. WiFi kregen wij niet aan de praat. Maar, dicht bij zee en zeer vriendelijk personeel.

• oktober 2020

met Acsi 18 € in september, sanitair ok, locatie goed, maar zou waarschijnlijk de volgende keer naar de gemeente gaan, wat we ontdekten tijdens een fietstocht

• september 2020

Ik ben erg tevreden over deze camping. de plaatsen zijn erg groot, het sanitair is goed en schoongemaakt. We gingen naar het campingrestaurant en aten uitstekende mosselen en patat.

• september 2021

• oktober 2020