Super mooie plek heel rustig alles beschikbaar dankzij de gemeenschap.

alfza

Wij waren er 3,5 dagen. We houden van het simpele en staan graag een beetje alleen buiten. V+E werkt. Helaas geen toilet, huisje is beschadigd. Helaas is de bakkerij permanent gesloten (Femeture Devinitive). Plaats een automaat met fruit, groenten, aardappelen, eieren.

• augustus 2021

Een mooie plaats ,wij stonden er helemaal alleen. De plaats is gratis maar ook onbewaakt . Goed voor één overnachting

Martine-S

Super mooie plek heel rustig alles beschikbaar dankzij de gemeenschap.

• augustus 2021

Maison du Braconnage