drie sterren voor het uitzicht; ontvangst was gehaast evenals de proeverij (lijkt inderdaad enkel meer gericht op verkoop van wijn). verder geen faciliteiten.

Doublee

Heel mooi uitzicht. De straat heet rue de la haut olive.

Step-elec

wat een uitzicht! echt super mooi. wijnproeverij, was meer snel kopen. maar is waarschijnlijk vanwege taal barrière. eigenaresse spreekt geen Engels (of eigenlijk, wij spreken niet zo goed Frans). we wilde graag de kelders zien maar dat ging helaas niet. wijn is erg lekker.

Doublee

Heel mooi uitzicht. De straat heet rue de la haut olive.

Domaine de la Dozonnerie