Prima camperplaats, op de app van campingcar park staat precies wat er is, wat het kost en hoeveel vrije plaatsen er zijn, super! Dicht bij een grote supermarkt (carrafour).

• november 2023

Erg jammer dat je ergens voor betaald, maar niet kenbaar word gemaakt via de site dat toilet en douche zijn gesloten in een bepaalde periode. dan vindt ik het bedrag niet toereikend voor deze locatie.

Fastechnologie

we kwamen hier aan op 1 september en hadden de hele camperpark voor ons alleen. voor 12 euro heb je een plaatst met elektriciteit en water, + douche en wc. alles was netjes. op 10 minuten van de autosnelweg. prima voor op doorreis.

• november 2023

Aire Camping-car Park Of Reuilly