Doe geen moeite, de plek was met parkeerverbod borden afgesloten. Staat ook echt niet aangegeven. Eigenlijk dus geen ster, maar dat pakt het systeem niet…

CC-MAdG

we hebben hier 1 nachtje gestaan. Het zijn gewone parkeerplaatsen aan een parkje aan een watertje met picknicktafels en een speeltoestel. Hele relaxte plek! We stonden met 5 campers.

Annemarie51

het grasveld is afgesloten, je kan alleen langs de weg op normale parkeerplekjes gaan staan als er plek is.

• Rue de l'Abreuvoir

41300, Salbris, Frankrijk