prachtige plek , met een prachtig uitzicht (waauw) centrum op loop afstand ,openbaar toilet (gratis) en proper ! rustig kunnen overnachten .vele gezellige lekker restaurantjes in het centrum. opgelet enkel 2 camperplaatsen.

9094df

Google Maps bracht ons via hele moeilijke en smalle wegen naar boven, terwijl terug heel makkelijk was. Dus blijf op de D955 anders weet je niet waar je terecht komt. Leuk stadje; we hebben gegeten op de hoek van het plein bij La Taverne du Connetable. Was lekker, behalve de Tete de veau.

ger51

Twee camperplaatsen op loopafstand van Sancerre. Niet vlak, dus opritten vereist. Openbaar toilet en picknickbanken aanwezig.

Remparts des Dames