kan er met mijn grote camper er niet meer staan. er liggen grote stenen. met camper busje moet het lukken. er stond er nog 1. een caddy. die passen wel tussen door. verder wel een mooie plek met mooi uitzicht.

stoffeltje#35

mooie plek en geen rotsblok meer voor de ingang. Staan geen borden dat campers verboden zijn. Goede uitvalsbasis om met de fiets naar Bonifacio te gaan.

• mei 2022

parking met rotsblokken afgesloten.

• mei 2022

parking met rotsblokken afgesloten.

• D58

20169, Bonifacio, Frankrijk