mooie camping. geen vlakke plekken. de weg hier na toe was ook stijl en krap. vooral voor wat grote campers ook op de camping is het krap. maar het lukt.

stoffeltje#35

Geen goede plek voor campers, aangezien de meeste plaatsen aan de drukke weg liggen. De weinige met schaduw zijn moeilijk te bereiken. Oké met busje, helaas niet aanbevolen voor mij.

BerndW.

Camping met voldoende schaduw en zonnige plaatsen. Vriendelijke receptie, schoon en up to date sanitair. ‘s-Morgens winkeltje open. Verder alle vermelde faciliteiten.

Camping des Iles