Camping Municipal Chalons-en-Campagne

Châlons-en-Champagne, Marne, Grand Est, Frankrijk

• juli 2024

Zeer vriendelijke ontvangst. zelf plaats uitzoeken. Sanitair is gedateerd maar voldoet prima. ik zou hier geen week gaan staan, maar voor 1 of 2 overnachtingen goed te doen. Centrum ligt op loopafstand van kleine drie kwartier, maar daar is nul komma nul te beleven.

• juni 2024

Deze camping pretendeert 4 sterren. Oké de ontvangst is vriendelijk zoek maar een plekje maar we hebben geen elektra plekken meer. Nu kunnen wij wel zonder, één nacht, maar alle nieuwe aankomers geen elektra. Sanitair te vies voor woorden. niet over nadenken.... doorrijden

• juni 2024

Camping Municipal Chalons-en-Campagne