Deze camping pretendeert 4 sterren. Oké de ontvangst is vriendelijk zoek maar een plekje maar we hebben geen elektra plekken meer. Nu kunnen wij wel zonder, één nacht, maar alle nieuwe aankomers geen elektra. Sanitair te vies voor woorden. niet over nadenken.... doorrijden

pedok

De camping staat volledig vol zo erg als hierboven beschreven is het nu ook niet, alles is proper, ik betaalde 17 euro met de acsi kaart

Roland-en-Marleen

dit is geen gemeentecamping meer maar van een keten Aquadis Loisirs. deze keten staat bekend om het minimale onderhoud.

Camping Municipal Chalons-en-Campagne