• juli 2021

de locatie is onjuist weergegeven. het is niet in het dorpje Nant le petit aan de rue du Moulin, maar in Nant le Grand aan de D169a. geen voorziening, prachtige plek voor wie van absolute rust houdt

• oktober 2019

Wij reden door, een nat grasveld waar je je in vastrijdt, en wij rijden nog wel met een busje.

• oktober 2016

Heerlijk rustig, vlakbij klein dorpje. Mooi uitzicht en wandelgebied. Er kunnen wel 50 campers staan. Geen voorzieningen, alleen een afvalbak.

• juli 2021

• oktober 2019