21€ voor camper, 2 VW, hondje, electriciteit is toch wat veel voor een rustige maar versleten camping met roestig en gedateerd sanitair. Wél vriendelijk en behulpzaam onthaal. Camping heeft dringend een update nodig.

df.vdh

Bedankt voor uw constructieve commentaar en de tijd die u heeft genomen om het te schrijven. Onze toiletten zijn inderdaad oud maar schoon en de prijs is dienovereenkomstig. Het is bij mijn weten de goedkoopste in de regio omdat je voor douches en water in het algemeen geen muntje nodig hebt. Om positief te blijven zijn wij op dit moment geopend en accepteren wij honden in tegenstelling tot andere campings. Uiteraard wordt het sanitairrenovatieproject bestudeerd.

Vriendelijk ontvangen. Rustige groene camping, heerlijke plek. 'S nachts werklui in de huisjes, maar daar heb je geen last van. Sanitair is oud en niet erg schoon, vandaar maar 3 sterren. Als ze dat vervangen 5 sterren waard.

• mei 2022

Gastvrije dame. Prima plek. Veel schaduwplekken. Douche is gratis. Rustig.

• mei 2022

Gastvrije dame. Prima plek. Veel schaduwplekken. Douche is gratis. Rustig.

Camping les Araucarias