Aire Camping-car Park de Formerie

Formerie, Oise, Hauts-de-France, Frankrijk

Aire Camping-car Park de Formerie

Parking met Pass Etapes 24 uur per dag toegang - dicht bij winkels (bakker, supermarkt, pizzeria) - rustige omgeving op de grens tussen de Oise en Seine-Maritime - in natuurlijke omgeving - centrum 500m

• Rue du Bois

60220, Formerie, Frankrijk

• juli 2020

zeer rustige omgeving en toch centrum dorp met de nodige winkeltjes. De plaatsen zijn wel breed genoeg maar voor grote campers weinig maneuverruimte, waarvoor een sterretje minder. Het terein is volledig in asfalt. Saniblok verzorgd en proper. Zeer goeie wifi.

• juni 2020

Zeer teleurgesteld, 6 plaatsen maar eenmaal binnen als het gebied compleet gecompliceerd is om te manoeuvreren. Zwemmen is het gemeentelijk zwembad, geen wandeling rond. Dichtbij stadscentrum maar zonder interesse. Jammer dat we Chemin passeerden

• februari 2020

Het ziet er veel belovend uit. De cp is wel geopend maar nog niet "in bedrijf " .wij zijn verder gereden , vanwege een storing hadden we stroom nodig.

• juli 2020

• juni 2020