• april 2023

heerlijk rustig geslapen smorgens gewekt door de vogels die zongen

• januari 2020

Simpel plekje in simpel dorp maar neem geen stroom af want door een slechte accu moesten we wel en waren tussen 21 uur en 9 uur volgende dag 12€ kwijt en onze buren idem! Er stonden 5 campers dus 60€ per dag in gemeentekas. We stonden er januari 2020. Gemeente verdient zo 15 tot 20000€ per jaar !

• november 2019

Leuke rustige plaats. Op fietsafstand (20 km) van Gerberoy. "Les plus beau villages de France".

• april 2023

heerlijk rustig geslapen smorgens gewekt door de vogels die zongen