• oktober 2021

Wordt nog steeds aangegeven als camperparkkeerplaats en met service punt bij de Aldi op 800 meter.

• september 2021

Is officieel geen camperplaats. Vlakbij drukke weg. Vuilbak aanwezig. Goed voor 1 nacht te overnachten. We waren er met 5 campers. M&T

• september 2019

Niet zeker hoe lang dit nog actief zal blijven. Veel bouwverkeer en bouwwerkzaamheden van enige beschrijving. We zijn een van de twee campers die hier geparkeerd staan, mogelijk ruimte voor een andere, maar dat is het dan.

• oktober 2021

• september 2021