Dure plek aan €9,80 en dan nog extra betalen (2€) voor water en lozen....Gelukkig maakt de Aldi op 50m het nog een beetje aangenaam. Bezoek aan Le Treport doe je beter op één van de 2 camperplaatsen bovenop de klif bij de stad

frankdg

Wij hebben hier twee nachten prima gestaan. Strand en prachtige kliffen op ca. 1,5 km. Het was de eerste nacht druk, de tweede nacht vol. De nachten waren rustig. Er loopt een beheerder rond die ook helpt mocht dat nodig zijn. Stroom is inclusief.

Aire de Camping-Car