Blijkens de website een luxe verblijfcamping. Na even doorklikken kom ik op een tarief voor een staanplaats voor de camper op €43 per nacht… Daar lig je wakker van 🫣

AdOnderweg

uitstekende camping met vriendelijke service en zeer proper sanitair , met mijn Acsi kaart 10 % reductie gekregen kortom een aanrader!

• augustus 2021

Camping oké , omdat vorige reviews niet zo positief waren vooraf het tarief gecheckt Gebruik gemaakt van de asci camping card. 18 euro incl. electra per nacht Voor de rest een goede plek

• augustus 2021

• Route d'Eu 345