• december 2023

We hebben het niet aangedurfd. Moeilijk te bereiken en helemaal niet uitnodigend om binnen te rijden. Misschien zijn zomermaanden leuker. we hebben lekker overnacht op parking van Super U.

MobiMickey

Tja…. heel mooi plekje en leuk plaatsje en prima fietsen maar…. 19 euro wel veel omdat je geen vuil water kunt lozen, de douche gevoed wordt door een kleine boiler die snel leeg is en er geen drinkwater uit de kraan komt. Vandaar maar 3 sterren…..

• december 2023

Camping à la ferme