Aire de Camping-Car

Bergerac, Dordogne, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Aire de Camping-Car

locatie bij het park Pombonne - vooraan 6 gratis plaatsen [max 24u], de overige 16 plaatsen niet gratis [2e en 3e nacht goedkoper] - betalen met bankkaart - wandeling naar het centrum kan door het park - centrum 3km

• Rue du Coulobre

24100, Bergerac, Frankrijk

• oktober 2020

rustige plek en voorlopig gratis, water en elektriciteit. je hebt een vervoermiddel nodig om naar de stad te gaan, want het is te ver om er te voet naartoe te gaan. dank aan de gemeente! 😊

• september 2020

alle plekken zijn (tijdelijk) gratis. zo ook het gebruik van het sani station, inclusief water. De plekken voor de slagboom die open staat zijn het prettigst. Voorbij de slagboom wordt het gauw Frans parkeren, wat in deze Corona tijd niet prettig is. De stad is goed te bereiken met de fiets.

Marjan-en-Rene

Het lozen van grijs water of toiletten werd als "gratis" aangegeven. Terwijl ik het grijze water aan het lozen was, kwam iemand me vertellen dat het betaalde en vroeg me om 7 € !!! Geen bord met deze prijs, ik weigerde te betalen en vertrok.

Pierre-Guy-Raoul-Namassepamousse

Alle 52 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• oktober 2020

• september 2020