• september 2015

Mooie plaatsen, dicht bij het dorp, schoon. Goede voorzieningen zoals stroom, douches toiletten incl toiletpapier. Geen WiFi, geen andere gasten, geen beheerder, geen chemisch toiletstortpunt. Vriendelijke gemeentewerker die het gras aan het maaien was.

• maart 2014

Ik heb deze camping bezocht sinds hij geopend werd als camping municipal in 1990. Hij is nu bergaf gegaan en zeer ongastvrij tenzij u Nederlander bent

• augustus 2013

Er was niemand. Geen gasten geen beheerder. Rustige camping dus