Super Hardwerkende lieve mensen, Mijn man en ik hebben genoten van de rust , ruimte en prachtig uitzicht. Zijn wij weer in de buurt komen mijn man en ik zeker terug.

klaas018

super mooie camping, aangekomen op 16-4-24 en super vriendelijk ontvangen door de camping eigenaar! camping heeft een pracht ligging en mooi uitzicht. We mochten zelf een plekje uitzoeken, er zijn 4 verharde camperplaatsen.

Booffies-on-tour

Een hartelijk ontvangst van de beheerders. Goed faciliteiten. Mooie omgeving om te fietsen. Naar Crozant is schitterend. Er staan 2 routes bij Route.nl ( Routique) onder de naam Dun le Palestel.

Camping Dun-le-Palestel