Vriendelijke ontvangst, het maakt niet uit hoe lang je blijft staan. Wel even proeven van hun wijn, want dat zou de verdienste zijn, als je toch een fles koopt. Het gebruik van de camperplek is gratis.

Welsem

We werden zeer goed ontvangen. Zeer vriendelijke mensen. Proeverij van hun wijnen. Zeer vriendelijk moment. Zeer rustige ligging, omringd door wijngaarden. Wij raden deze plek aan.

Mirmich

zeer vriendelijk ontvangst, gezellig kunnen proeven van de verschillende wijnen en natuurlijk de mogelijkheid deze te kopen. Geen winkels in de buurt!

Chateau Lussan