• oktober 2022

locatie is in opbouw,, maar een prima plek. Vlak bij de Super U. toilet en douche gedateerd maar beschikbaar mbv CCP pas. Heerlijk warm water voor de afwas, WiFi is Slecht!

Goede CP met alle voorzieningen. Niet al het sanitair was geopend. Leuk stadje

• februari 2022

10-02-2022. Wij waren hier vandaag, uitkijkend naar een douche. Helaas wegens de winter was alle s dicht. Het is een prachtig verzorgde CP met elektra, water, stortplaats voor zowel cassette en vuilwater. Jammer van de douche en de toiletten. Kees

• oktober 2022

Goede CP met alle voorzieningen. Niet al het sanitair was geopend. Leuk stadje