Au bord de Loire

Gennes, Maine-et-Loire, Pays de la Loire, Frankrijk

Prima basic camping langs Loire fietsroute. Prima sanitair Super leuk fietsen naar beide kanten langs dorpjes. Andere kant van de Loire is ook een fietspad naar Saumur maar dat is helemaal niets Saumur is hele leuke stad

Roel01

prima camping. vriendelijke dame. uitleg mbt omgeving fietsen/ lopen. bakker op bestelling. toilet en douche inderdaad via trap te bereiken. mooie grote plaatsen. let op wel extra verlengkabel nodig ivm electra. wij stonden te ver van electra af maar konden zelf een andere plaats kiezen.

Map
Green Key eco-label