Camping Les Sirenes

Saint-Jean-de-Monts, Vendée, Pays de la Loire, Frankrijk

• augustus 2020

Lia 11-08-20: erg drukke camping met veel luidruchtige jonge mensen tot diep in de nacht. Velden zijn klein en erg ongelijk. Je staat dicht op elkaar. Zwembad overvol en zeer veel lawaai. Wij zijn na een nacht verder gegaan.

• september 2019

fantastische camping. zeer schoon vernieuwd sanitair. grote ruime plaatsen, in schaduw of zon. zeer mooie en schone zwembaden. zelfs eind september nog schoon zwemwater. dichtbij gezellige lange boulevard aan zee. 1 dag werden 7 dagen verblijf .

• augustus 2020

• september 2019