• augustus 2021

dit kan je geen CP noemen is gewoon een heel drukke parkeerplaats zonder schaduw, de 2e is niet bereikbaar afgesloten met een slagboom. bespaar je de moeite, wij zijn gelijk weer weg gereden richting Lacosta mooie plek 8 km verder

• oktober 2019

Mooie camperplaats. Leuk stadje met veel uitzichtspunten over de regio. Geen idee of er betaald moet worden.

• september 2019

Wij hadden geen parkeerwachter dus gratis parkeren. Public wc was prima, neem wel voor de zekerheid wcpapier mee. Dorpje is ook fijn om te wandelen. Veel art shops en mooie views. Niet goedkoop om te eten daar. Parkeren/overnachting was prima. Hadden een mooi uitzicht.

• augustus 2021

• oktober 2019