We hebben geen bordjes met "kamperen verboden" gezien. Er was echter ook geen plek om te parkeren. Het hele strand staat geparkeerd met auto's. Daar stonden ook meerdere stacaravans van BG. Wij waren hier voor het laatst in 2019 en merken dat er veel veranderd is.

• oktober 2020

Leuk havenstadje maar het is niet meer mogelijk om op het strand of strandweg te overnachten omdat ze overal bordjes met "geen camping / overnachting" plaatsen. nog steeds een leuke plek om te bezoeken met openbare toiletten

• november 2019

perfecte plaats om een dagje te staan, wij stonden bij het monument rechts achter de haven. Zelfs 1 restaurant was nog open in november.

• oktober 2020

• november 2019