perfect idyllisch plekje! we stonden hier eind maart. prachtig uitzicht. levendig en idyllisch dorp. we stonden hier met 3 kleine kindjes. diverse mensen uit het dorp kwamen ons gedag zeggen en de weg wijzen. restaurant ernaast was super.

Onsmooistelevencamperen

Plaatsje Menidi binnengereden en we werden vriendelijk ontvangen om hier te overnachten. Uiteraard hebben we heerlijk gegeten bij het restaurant 😃 en wij niet alleen 🐶🐕🐩

Orlando---Jacqueline

Idyllisch plekje bij klein haventje, heerlijk gegeten bij naast gelegen visrestaurant.

Parking Menidi