rustige plek voor een nacht ok.

ather

Gewoon een mooie locatie, buitendouche aanwezig. Op de fiets naar Astros gefietst ook het dorp korakovouni goed bereikbaar, winkeltjes en cafés voldoende aanwezig.

ingridwannep

We zijn hier eerder geweest in september 2019 en vandaag opnieuw. Voor ons is de plek aan de haven heel idyllisch. We hebben ook geen infrastructuur nodig. Tegenover ons op de heuvel is een hele leuke vistaverne. We drinken goede wijn.

wulka

rustige plek voor een nacht ok.

Agios Andreas