• januari 2024

Jan-LMC

Kalispera Jan bedankt voor je reactie. Ik moet je echter ook dit vertellen, we werken niet zoals het seizoen dat we GESLOTEN zijn, als je naar de Google-pagina kijkt van Camping die we in maart openen, ben ik daar niet zo gesloten, zij is mijn grootmoeder die al 45 jaar op de camping woont, haar thuis is en dat doet ze elke dag, op 95-jarige leeftijd beschouwt ze het nog steeds als haar taak als een bezoeker hem komt verwelkomen en hem niet wegjaagt, ook al Ik raad het niet aan in de winter... natuurlijk voor een prijs... je zou eerst kunnen kijken en als je niet wilt, blijf dan niet meneer..., natuurlijk hebben we een upgrade nodig en ik bedankt dat je het zegt, hoewel we geen reclame maken voor luxe kamperen, maar voor een kleine plaats, bewaakt, SCHOON tijdens onze werkingsperiode, behulpzaam, ik probeer te vullen als thuis en Griekse gastvrijheid, dicht bij het dorp en de archeologische vindplaats plaats. Ik dank je voor een goede voortzetting van je reis en om niet alleen te oordelen over wat je ziet, maar ook om onder de grond te kijken situaties. Yannis ​ Αποστολή σχολίων Het is goed Ja Het apparaat Ja

Een zeer goed beheerde kleine camping. Schone faciliteiten. Kon gisteravond geen warm water krijgen onder de douche, geen probleem. Fantastische locatie voor een bezoek aan de archeologische vindplaats en het museum.

sollesvan

Kalispera bedankt voor je reactie! Na de oktober en dagen met wolken de zonne-energie energiebaden leveren niet zoveel warm water, maar we hebben het terug kleinere douches met boilerkracht ...

Kalimera bedankt voor je reactie!

• januari 2024

sollesvan

Kalimera bedankt voor je reactie!

Camping Diana