Archaia Olympia, Ilia, Griekenland

Camping Diana

The camping is one step from the center of Ancient Olympia.800m from the Archaelogical site.A quiet,clean and friendly place with a pool and free wi-fi.

• Οδός Καραμανλή 1

270 65, Archaia Olympia, Griekenland
  • € 25,00 • 1 jan. t/m 30 apr.

€ 27,00 • 1 mei t/m 30 sep.

€ 25,00 • 1 okt. t/m 31 dec.

• CKE - Camping Key Europe, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

Springer

Goedenavond en bedankt voor uw opmerking die absoluut wordt gerespecteerd, we adverteren niet als een nieuw gebouwde en luxe camping, Maar voor de service die we onze klanten bieden in alles wat ze dagelijks nodig hebben, in onze netheid en in de familiale omgeving ... Ik ben het niet eens over twee punten die u noemt, een is voor internet dat is geüpgraded en OVERAL aanslaat. Ten tweede, het warme water dat je misschien koud hebt gevonden in het hoofdgebouw, omdat het alleen werkt met zonne-energie en misschien ben je op een bewolkte dag gevallen, als je ons zou aanspreken, zouden we je vertellen dat we een tweede gebouw hebben met douches die werken met een 24-uurs boiler en zorgen voor warm water. ,,, als voor het grijze water onmogelijk is niet een beetje bijzonder ja, aangezien alle campers daar elke dag leeglopen en direct naast de kraan met schoon water vullen met het verse water. Desalniettemin leren we altijd van je Kretenzers en proberen we beter te worden zodat je een mooi vervolg krijgt!

marline

Kalispera Marline heel erg bedankt voor je edelsteencommentaar !!!

Prima locatie op loopafstand van de vindplaats. Zeer hartelijke ontvangst door de beheerder; zijn oma is ook erg vriendelijk aanwezig voor een praatje in het Frans. Zwembad aanwezig en alles wat je nodig hebt aanwezig; veel schaduw en veel rust. Tini en Gerry

TinusGerry

Tini en Gerry, we zijn zo dankbaar dat je een klein deel van je vakantie bij ons hebt doorgebracht. tot de volgende keer ... Yannis

marline

Kalispera Marline heel erg bedankt voor je edelsteencommentaar !!!

TinusGerry

• € 25,00 • 1 jan. t/m 30 apr.

€ 27,00 • 1 mei t/m 30 sep.

€ 25,00 • 1 okt. t/m 31 dec.