• juli 2024

We zijn vandaag aangekomen, het was een geweldige ervaring en de manager Pamos was een uiterst aardig persoon! we hebben heel goed gegeten en een mooie dag gehad, we vonden het jammer dat we moesten gaan omdat we naar Patras moesten

• april 2023

Twee nachten op de parkeerplaats van Tropicana gestaan, erg behulpzame eigenaar, gratis stroom. Eten en drinken, eenvoudig maar goed. Heerlijk strand, komen we nog eens.

inekejet

Rechts naast de bar loopt een brede zandweg naast het strand. Plek genoeg. Deze weg wordt ook door de lokalen gebruikt als sluipweg. In de loop van de avond wordt het erg stil. Prima geslapen dus. Voor de zelfvoorzienend camperaars een hele mooie plek.

• juli 2024

• april 2023