Een geweldig plaats voor een tussenstop, een dagje Athene of het Oude Korinthe. Je kunt hier de inwendige en uitwendige mens goed (laten) verzorgen en de camper een grondige wasbeurt geven. Sophia en Nikos zijn de ultieme gastvrouw en -heer! Geweldig.

Bert-en-Marja-en-Rode-Malibu

We kunnen slechts 5* geven, eigenlijk zou 6* passend zijn. Super aardige gastheren!!! Geweldige service, zelfs camperwas (wat de baas zelf doet) is bij de prijs inbegrepen. Het enige wat je over het eten kunt zeggen is "authentieke, zeer smakelijke Griekse keuken" Wij komen in ieder geval terug.

Camperstop Fanaria