Kraan vooraan rechts op pad naar kerkhof werkt vaak niet op genoemde tijden. Gelukkig andere kraan (24x7) op gravel pad rechts voor pad naar kerkhof. Een soort van jachthaventje. Mooie stek met nooit vervelend uitzicht op bergen of zee, of beide.

• augustus 2020

zeer mooi rustige plaats hebben er gestaan niemand om ons heen heerlijk

• juli 2019

Geweldige plek voor een rustig paar dagen, water beschikbaar tussen 17.00 en 19.00 uur, goed ruim gebied buiten de gebaande paden.

• augustus 2020

zeer mooi rustige plaats hebben er gestaan niemand om ons heen heerlijk