Een functionele stop dachten wij. Wassen en camper schoonmaken. Er was niemand om ons een token voor de wasmachine te geven. De volgende dag om 11.00 uur zou er iemand komen. De dag erna wilde water vullen voordat we vertrokken, geen water en niemand te bereiken en dat voor €29,-

• december 2023

Hallo, ik was hier net, dus alle hier vermelde kortingen zijn niet correct. Wij betaalden €29 plus €4 voor elektriciteit per dag. er was zelden iemand. voor een tweedaags verblijf of als je Athene wilt verkennen.

• december 2023

Indrukwekkende dienst! Ze begrijpen echt de behoeften van campereigenaren.

• december 2023

Indrukwekkende dienst! Ze begrijpen echt de behoeften van campereigenaren.

Rolling Turtles Camperstop