• september 2021

Wat een prachtige sfeervolle plaats, aan beide kanten van de rivier stonden de campers. Stromend water voor de deur, je kunt hier fijn wandelen, klimmen,raften . Maar vooral genieten van het geluid en uitzicht. Een ijsvogel en Vlaamse gaaien gespot

• september 2021

we waren op 17 juli 2020 een paar dagen in het panorama. De hele familie zeer behulpzaam, vriendelijk en zeer correct Zal volgende week Taverne Panorama opnieuw bezoeken. Ik kijk uit naar de goede Mussaka, bereid door de eigenaar zelf.

Taverne Panorama