erg gedateerd, producten in winkeltje lijken er al jaren te staan, een fijne rustige camping, maar verder niet ons ding. Ben in eigen camper gebleven om te douchen. Moet flink wat onderhoud gepleegd worden.

• juni 2023

mooi terrein met vlakke geasfalteerde en ook gras plaatsen. nederlandse eigenaar, vriendelijke ontvangst. sanitair is schoon maar niet alles werkt goed. mooie omgeving, nationaal iers museum op 1 uur gaans afstand, is de moeite waard. je kunt er ook wat eten maar hebben we niet geprobeerd.

Carrowkeel Camping & Caravan Park