Wat een toplocatie!! De beste douches, prima toilet. Na aankomst meteen de pub in waar je prima kunt eten en contact maken met de locals. Ook nog live muziek. Het was er gezellig druk en dat op een woensdagavond!

petervanwoerden

We hebben er niet gestaan maar de camperplaats zag er goed uit. Ver genoeg van het café i.v.m. overlast. Een pub met goed eten en drinken en een prima sfeer. Aanrader!

• mei 2022

Als lid van Brit Stop gratis maar hij moest daar wel aan herinnerd worden. We stonden er alleen. Zeer goede douche en rustig. Helaas geen eten op deze woensdag. Hebben er alleen wat gedronken.

• mei 2022

The Singing Pub