Wij waren er in augustus. Het is een normale plaats, zonder water en elektriciteit. Zelfs weggooien is niet mogelijk. U zit daar echter goed, vooral als u bedenkt dat stacaravans niet langer gewenst zijn in Galway. Vanaf de staanplaats kun je goed eten in de pizzeria. Tesco is ook vlakbij

Weltenbummler73

4 sterren omdat het ons het bezoek aan Galway bespaarde (waar parkeren niet mag en de campings in het hoogseizoen vol zitten) voor de rest geen CS, maar rustige plek en vooral de lekkerste Fish & Chips aan de westkust. Gratis overnachting als je dus dineert... maar het is het waard!

• mei 2022

leuke locatie achter pub/pizzeria, hartelijke ontvangst, erg enthousiaste uitbater. plaats met gezellige pubs en bars.

• mei 2022

Camp Street Cafe & Pizzeria