Oké, buiten de electra is er alles, toilet, douche, mogelijkheid om grijs water te lozen enz. maar alles is zó basic! Ook de verzorging van wat er is is minimaal. De remsporen in de toilet zonder bril was er de volgende dag nog! €17,- vonden we meer dan zat!

Alphons---Ria---GLOBETROTTERS

Perfect om te overnachten na de veerboot van Civitavechia. We stopten toevallig en het was een aangename verrassing. Het strand ligt op 200 meter afstand en u kunt er brood, pizza, wijn bestellen... Eenvoudige douches met een muntje. Elke munt € 1. Overnachting € 18.

eslabsa

geweldige prijs voor degenen die niet worden beïnvloed door elektriciteitsfixatie die u nog steeds kunt hebben. grote ruimtes en het essentiële voor degenen die de camper gebruiken x wat er is bereikt

• Strada del Tirreno

01014, Marina di Pescia Romana, Italië