Dit is een normale parking. apart tarief voor campers (€15 per dag) ‘s Nachts relatief rustig. wel wat lawaai vanuit Colico Piano vanwege de zomer activiteiten. zeer dicht bij het Como meer dat via een pad gemakkelijk te bereiken is.

• mei 2022

onverharde rustplaats met enkele stukken grasveld. erg handig om het fietspad te nemen dat er vlak naast loopt. de parkeermeter werkte niet en we betaalden met easy park

• augustus 2021

Prachtige locatie, gunstig gelegen ten opzichte van het meer en het Valtellina-fietspad. Toen we gingen, had het geregend en waren er veel plassen.

• mei 2022

• augustus 2021