• mei 2022

Lekker rustig, alleen wij die momenteel blijven. Er is weinig lawaai van de weg, maar stoort ons niet. Goede faciliteiten, mooie vlakke ruimtes. Geweldig voor een tussenstop en het beste, het kost niets. Grote dank aan de lokale gemeenschap.

• april 2022

prima cp naast park . Overdag geluid v straat , trein, ezel en honden .'s nachts stil. cp heeft voorziening v grijs en zwart water. geen elektra.

• mei 2021

Erg mooi. Uitstekende service. Fietspad in de buurt. Rustig.

• mei 2022

• april 2022

• mei 2021

Erg mooi. Uitstekende service. Fietspad in de buurt. Rustig.

• Via Francesco Menicucci

60034, Cupramontana, Italië