zie hierboven….ga NIET met een grote camper / zware camper naar beneden. Het strand echter is geweldig maar de opgang is te steil en veel te veel grind waar je gemakkelijk op weg slibt. Echt ongeschikt voor campers met voorwiel aandrijving.

Robertimmink

erg handig parkeren om het witte strand te bezoeken…. (heel mooi water) tarief voor campers € 2,50 per uur… om er te komen moet je een onverharde weg af maar niets bijzonders…. wij komen terug…. naar mijn mening is het de moeite waard

Nog geen foto's

Parcheggio Spiaggia Bianca